Leveringsvoorwaarden

(please select any language in the google translate modus)

Natuurlijk leveren wij graag onze leuke fairy garden produkten en DIY produkten aan u. Wij doen er alles aan om uw produkten snel, goed verpakt en zoals afgesproken te leveren.

Daar is ook een goede samenwerking voor nodig tussen bedrijf en klant. Samenwerking op het gebied van juiste informatie over uw adres, artikelen en in het vervelende geval een klacht.

Volledigheid (adres) informatie - u bent zelf verantwoordelijk voor het juist invullen van het factuur- en afleveradres. Er is een integratie in onze webshop die de verzendlabels maakt met de gegevens die u invoert. Ontbreken gegeven of kloppen postcode en huisnummer niet dan nemen we contact met u op. Dit geeft soms vertraging in het verzenden. Geeft u een verkeerd adres op (ook bij kado zendingen), dan zijn de kosten voor het terugkrijgen van het pakket voor uw rekening. Ook wanneer een pakket niet wordt afgehaald bij een afhaalpunt berekenen we de retourkosten plus extra administratiekosten die wij van de vervoerder krijgen aan u door.

Beschadigde produkten - wij verpakken met zorg uw bestelling tot pakket. Onze artikelen zitten of in een stevige produktdoos of wij verpakken de kleinere losse produkten in doosjes. En toch kan het gebeuren dat er een artikel beschadigt aankomt. Neem dan svp binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op. Wij vragen altijd om een foto. Hierdoor zien wij wat er is beschadigd. En wij kunnen daardoor de verzekering op de zending gebruiken. Wij overleggen altijd met u wat u wilt. Wilt u liever een tegoedbon of een nieuw product ontvangen bijv.

Ontbrekend artikel - Ook als er een artikel ontbreekt, kunt u direct contact met ons opnemen, maar wel binnen 2 werkdagen na ontvangst. Wij werken met een overzichtsfoto van de artikelen in uw bestelling voordat deze wordt ingepakt en zo kunnen wij eenvoudig controleren of er een item ontbrak. Inderdaad een ontbrekend artikel? Dan krijgt u kosteloos dit alsnog toegezonden.

Retourneren - U kunt als geregistreerde klant aankondigen via uw account dat u een artikel wilt retourneren. Wij werken met afmetingen in onze produktbeschrijvingen. Wees u zich ervan bewust welke maat, afmeting u bestelt! Knip desnoods uit papier de gemelde afmetingen zodat u ook ziet hoe groot een artikel daadwerkelijk is. Maar niet tevreden is niet tevreden en dan krijgt u uw geld gewoon terug. Heeft u als gast afgerekend? Geen probleem, stuur ons dan even een kort bericht met de produkten die u wilt retourneren.

U stuurt op eigen kosten het produkt terug in de conditie zoals u het ontvangen heeft. Dit mogen wij vragen omdat u ook op afspraak, in onze winkel of op een beurs kunt ruilen. Wij willen de produkten die u terugstuurt weer kunnen verkopen. Ruilen of retourneren betekent namelijk dat het product weer verkoopbaar moet zijn. Uitgesloten van retourneren zijn produkten die uit hun verpakking zijn gescheurd (kaartjes eraf of zakjes opengeknipt), gebruikte artikelen, artikelen waarvan de produktdoos zodanig beschadigd is dat deze voor ons niet meer verkoopbaar is, als het produkt door uzelf beschadigd raakt door verkeerd gebruik of andere manieren waardoor wij de produkten niet meer kunnen verkopen. Wij vergoeden geen verzendkosten en terugsturen is op eigen kosten omdat wij ook een winkel hebben waar u het produkt gratis kunt omruilen of retourneren.

Afhaalpunt levering/levering thuis niet mogelijk - Indien u niet binnen 14dgn uw bestelling afhaalt op de door u gewenste locatie of na meerdere leveringspogingen kan de vervoerder niet leveren, zijn de kosten van retour (€6,95) en administratiekosten €2,50) voor uw rekening. Ziet u hierna af van aankoop en wilt u annuleren dan behouden wij ons het recht voor om dit bedrag met uw aankopen te verrekenen. En helaas het gebeurt dan ook dat klanten die betaalt hebben met Paypal een geschil openen. Ook uit die ervaring weten we inmiddels dat Paypal u die kosten niet gaat vergoeden en ons in het gelijk zal stellen. Tja soms is het beter om gewoon af te halen, bijv uw werkadres op te geven of het adres van iemand die vaker thuis is.

Zekerheid of in het echt zien?

Wij staan regelmatig op beurzen, geven workshops of zijn aanwezig op onze showroom-workshop locatie. Op de Edisonweg 10-116 unit 9 hebben wij alle items (en meer!) die in de webshop staan ook ter plekke staan (mits op voorraad, maar dat ziet u ook duidelijk in de webshops van eenkleinewereld.nl en fairygarden.nl). Op de startpagina ziet u waar wij een beurs of workshop hebben of op locatie zijn.

For foreign customers: please feel free to contact us to asked for shipping costs and terms of agreement or return policy.


Best verkochte producten

Aanbiedingen

Nieuwe producten

PayPal