Welkom bij Een Kleine Wereld - Fantasy miniature (war)gaming

Waarmee kunnen wij je helpen?

Waarmee kunnen wij je helpen?

We helpen je graag op weg in onze "grote" kleine wereld

Informatie op 1 pagina

Veel gestelde vragen

We helpen je op weg!

De onderstaande vragen worden ons regelmatig gesteld. Staat uw vraag en/of antwoord hier niet bij? Neem dan contact met ons (info@eenkleinewereld.nl of whatsapp 0637301662) op of loop de winkel binnen.

1. Op welke momenten zijn jullie geopend?

Wij zijn elke week (uitgezonderd feestdagen) op woensdagmiddag van 13u tot 18u geopend, vrijdag van 13u-21u geopend (geen koopavond in juli&augustus) en zaterdag van 11u-18u. Wij hebben soms extra openingsdagen rondom Koningsdag, Sinterklaas en Kerst. Wij geven dit aan in onze blog en bij evenementen.

2. Hoe kunnen wij de winkel het makkelijkst bereiken?

Auto: In Papendrecht centrum De Meent heb je 2 parkeergarages die op 5min afstand liggen van onze winkel. Parkeren is de eerste 2u gratis! Parkeren in de blauwe zones is max 1u. Wij zijn gevestigd aan de Oude Veer 34 (3353GS) in Papendrecht. De straat is een doodlopende straat met alleen laad&los mogelijkheid. Voor lang parkeren kunt u het parkeerterrein kiezen aan de Pontonniersweg of Eilandstraat. Buiten een straal van 200 meter van het centrum kunt u aan de straatkant parkeren.

OV: Papendrecht is eenvoudig te bereiken met trein, bus en waterbus. De waterbushalte Veerdam ligt op 5min afstand van de winkel. De fiets mag gratis mee op de waterbus. Verschillende busdiensten rijden vanuit Dordrecht CS of Rotterdam metro en liggen op gemiddeld 3 tot 10min lopen. 

3. Welke verzendkosten en leveringstijden hanteren jullie?

Binnen Nederland verzenden wij gratis vanaf €75, bestellingen onder de €75 hebben een standaardtarief van €6,99. Naar België verzenden wij gratis van €100, bestellingen onder de €100 hebben een standaardtarief van €9.00. 

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen bij uw bestelling en de gekozen producten zijn op voorraad, verzenden wij binnen 3 werkdagen. Meestal verzenden wij sneller maar dit is afhankelijk van drukte. Met het verzenden erbij moet u ongeveer rekening houden met max 5 werkdagen voor ontvangst. Wij verwerken bestellingen op volgorde van binnenkomst, dus op vriendelijke aansporingen als "graag zsm" of "graag volgende dag" geven wij geen voorrang.

4. Pre-orders en nieuwe artikelen

Wij hebben producten in pre-order wanneer er zekerheid is van leveren en aantal. Wij hebben dan bijvoorbeeld de facturen betaald, aankondiging is gedaan van verzenden van de distributeur of producent of wij krijgen een toewijzing (Warhammer). Bij binnenkomst gaan wij uw gehele bestelling verzenden. Mocht er onverwacht een push back date zijn dan informeren wij u direct en heeft u een keuze tot annuleren of wachten.

Wij zetten altijd een kleiner aantal in de pre-order dan dat we werkelijk binnen krijgen. Ook de klant in de winkel belonen wij namelijk met hun bezoek en daarvoor houden wij aantallen achter. Onverkochte aantallen in de winkel zetten wij alsnog in de webshop.

Wij proberen zo snel als mogelijk nieuwe producten in te voeren als in voorraad of in pre-order. Maar soms kiezen wij er bewust voor om producten specifiek voor de winkel te houden. Er staat dus altijd meer in onze winkel dan in onze webshop.

5. Producten op voorraad

Wij controleren op regelmatige basis de aantallen in onze webshop en fysieke winkel. Naar onze overtuiging kloppen de aantallen. En ondanks deze controles en camerabewaking kan het sporadisch gebeuren dat wij niet de gewenste aantallen hebben door een verkeerd gebruikte code bij de kassa, beschadigde producten, losse handjes of diepe zakken. Bij een bestelling waarvan het product op voorraad had moeten zijn, maar niet is, nemen dan direct contact met u op via het opgegeven telefoonnummer of mail. Wij hebben dan al evt levertijden en oplossingen overdacht en overleggen met u wat de beste oplossing kan zijn. 

6. Wat zijn jullie verzendtijden, hoe lang doet mijn bestelling erover?

Indien een product op voorraad is (en geen pre-order status heeft) dan verzenden we 100% binnen 2-3 werkdagen, maar meestal de eerstvolgende werkdag voor 16u. Dit heeft te maken met de ophaaltijden van de pakketten die we afspreken met DHL of PostNL. Wij doen een voormelding (u krijgt een voormelding daarvan), de pakketten worden meegegeven of opgehaald (u krijgt een voorlopige levertijd) en worden verwerkt in de distributiecentra van DHL, PostNL, UPS of DPD. Daarna krijgt u pas een definitieve bevestiging. Wij zijn afhankelijk van de ophaalplanning die niet altijd gegarandeerd of uitgevoerd kan worden door de vervoerder. Bestel altijd tijdig om teleurstellingen te voorkomen.

7. Kan ik een factuur ontvangen van mijn bestelling?

Onze bestelbevestiging bevat als retailer leverend aan consumenten alle wettelijke gegevens die nodig zijn voor uw persoonlijke boekhouding: het bestelnummer, onze bedrijfsgegevens, de specificatie van producten, het nettobedrag, het btw-bedrag en het totaalbedrag inclusief btw. Omdat wij als retailer leveren aan consumenten, volstaat deze bevestiging ook als factuur of aankoopbon voor de boekhouding en aangifte omzetbelasting. Wil je toch een factuur? Deze kun je direct bij je bestelling downloaden. Onderin het scherm na de betaalkeuze kun je een factuur laten maken. Op verzoek maken wij daarom geen aanvullende handmatige facturen aan, omdat alle vereiste informatie reeds vermeld is.

Wil je de factuur graag op naam van je bedrijf? Dat kan eenvoudig door bij het afrekenen je bedrijfsgegevens met daarachter het btw-nummer in te vullen — dan verschijnt dit automatisch op de bevestiging. 

8. Het is het laatste product op voorraad en dat wil ik laten wegleggen of reserveren tijdens winkelopening. Kan dit?

Wij reserveren geen producten of diensten via telefoon of whatsapp. Het snelste en makkelijkste is om je gewenste product te bestellen en voor ophalen te kiezen. Tijdens winkelopeningstijden halen wij dan je product direct uit het schap en leggen we weg in de bestelkast. Heb je meer dan 1 artikel? Geef ons dan svp de kans en tijd (1u) om je bestelling compleet te maken. 

Staat je vraag er niet bij? Heb je andere informatie nodig? Neem dan contact met ons op via whatsapp (0637301662) of via mail (info@eenkleinewereld.nl). Vaak zijn wij net met iets bezig waardoor we de telefoon niet altijd op kunnen nemen.

 

Retourneren

Ondanks alle foto's en informatie wil je je product retouneren...

Retourzendingen (geen defect)

  1. Algemeen
    U kunt producten naar ons retourneren binnen 14 kalenderdagen na ontvangst, mits het artikel ongebruikt en onbeschadigd is. Retourzendingen zijn voor eigen rekening, tenzij anders overeengekomen. Voor artikelen die in onze fysieke winkel worden omgeruild, zijn retourkosten niet van toepassing.

  2. Uitzonderingen

  • Verkoopartikelen met korting of uit de sale kunnen niet worden geretourneerd.

  • Boeken, tijdschriften, rulebooks, codexen en vergelijkbare producten zijn uitgesloten van retour, tenzij beschadigd bij ontvangst. In dat geval verzoeken wij om duidelijke foto’s.

  1. Definities

  • Ongebruikt: het product is niet gebruikt en de verpakking/seal is niet verbroken (bijv. tape, lipjes, blisterverpakking of doordrukdopjes). Producten mogen wel worden bekeken.

  • Onbeschadigd: het product verkeert in originele staat zonder schade, inclusief eventuele beschermende onderdelen zoals polystyreen of piepschuim.

  1. Procedure retour

  • Meld uw retour via e-mail aan info@eenkleinewereld.nl met:

    • bestelcode,

    • het product dat u wilt retourneren,

    • reden van retour,

    • uw naam.

  • U ontvangt van ons de retourinstructies.

  • Retouren zonder herkenning (bijv. geen ordernummer of naam) kunnen wij niet verwerken.

  1. Verwerking retour
    Na ontvangst en controle van het artikel storten wij het aankoopbedrag terug, mits het artikel ongebruikt en onbeschadigd is. Indien u een bestelling weigert of zonder overleg retourneert, worden de verzendkosten niet vergoed.


Defecte artikelen

  1. Melding
    Heeft u een defect of beschadigd artikel ontvangen, meld dit binnen 5 dagen na ontvangst via:

  1. Vereisten
    Voeg een duidelijke foto toe bij uw melding. Dit helpt ons de situatie snel te beoordelen en bij de producent een vervanging te regelen indien mogelijk.

  2. Oplossing
    Wij zorgen voor vervanging of een passende oplossing. Indien vervanging niet mogelijk is (bijv. bij limited edition of uit voorraad), overleggen wij met u over alternatieven.

Wat organiseren wij zoal?

Niets leukers dan een game communitywaar je demo's kunt aanvragen, een potje kunt gamen of workshops kan volgen...

In onze winkel (170m2) organiseren wij demo's van verschillende games (war/fantasy), workshops, speeldagen, mini-toernooien of kun je vrij spelen aan 1 van onze 4 game tafels. Meestal is er geen bijdrage en vragen wij je eigen materiaal mee te nemen (matten, scenery). Als er wel kosten aan zijn verbonden is het altijd op kostprijsbasis. 

Via ons boekingssysteem kun je een tafel boeken.

Friday Game Night - Work that Pile!

Elke vrijdagavond vanaf 18u is er ruimte voor games, bordspellen en painting of basing van miniaturen. En er is dus altijd wel iets te doen op vrijdagavond. Om 21u doen wij wel de deur dicht als winkel en spelen we door als community. We organiseren geen game nights in de maanden juli en augustus of op feestdagen (ook 24 & 31 december).

Demo of Game buddy?

Ben je nieuwsgierig naar een spel of speelwijze van een spel? Alle spellen die wij verkopen kunnen wij een demo voor organiseren. Die demo geven wij zelf of vragen wij van een speler uit onze community. Wil je een demo aanvragen? Ga dan naar het contact formulier en vul dit in. Je bericht komt als mail binnen. Zet in het bericht om welk spel het gaat en als je een voorkeur hebt voor dag dan kan je dit erbij zetten! Zoek je een game buddy? In ons kanaal "Game buddy" via onze discord server kun je een oproep doen. 

Game Days & Leagues

In onze ruime winkel organiseren wij Game Days en Leagues voor Warhammer 40K, Conquest, Moonstone of andere fantasy (war)games voor en met onze community. Wij hebben gezelligheid en samen gamen hoog in het vaandel staan (oftewel Beer&Pretzel fun). Bij Evenementen kun je zien wat er op de agenda staat of kijk in onze discord.

Evenementen & Discord

Via Evenementen kun je je inschrijven voor alle zaken die wij organiseren. .

Achter Een Kleine Wereld...

staan wij voor je klaar maar ook onze game community!

In augustus 2015 zijn wij met Een Kleine Wereld gestart met verkoop van artikelen. We vonden het een grappige en toepasselijke naam voor een miniaturenwereld waar veel mensen elkaar kennen (het is een kleine wereld hoor!).

Wie zijn "wij" dan? Wij zijn William en Caroline en we werken met veel plezier in onze vrije tijd in de webshop, de winkel, geven demo's en workshops. Doordat onze kinderen meewerken in het weekend of na school in de winkel en in demo's, zijn wij een echt familiebedrijf. Daarnaast hebben we een grote community van enthousiaste (war)gamers die op verzoek ook demo's en workshops geven.

En we horen je denken "vrije tijd?". Ja wij werken er allebei naast. William is financieel specialist en Caroline werkt op projectbasis als IT Architect en facilitator. Vandaar dat de winkel niet 5 dagen per week open is en we graag de zondag als gezin doorbrengen als enige dag dat iedereen thuis kan zijn.

 

Send us a message!

Contact form

Login

Forgot your password?

Don't have an account yet?
Create account