Welkom bij Een Kleine Wereld - Fantasy miniature (war)gaming

FAQ

De onderstaande vragen worden ons regelmatig gesteld. Staat uw vraag en/of antwoord hier niet bij? Neem dan contact met ons (info@eenkleinewereld.nl of whatsapp 0637301662) op of loop de winkel binnen.

1. Op welke momenten zijn jullie geopend?

Wij zijn elke week (uitgezonderd feestdagen) op woensdagmiddag van 13u tot 18u geopend, vrijdag van 13u-21u geopend (geen koopavond in juli&augustus) en zaterdag van 11u-18u. Wij hebben soms extra openingsdagen rondom Koningsdag, Sinterklaas en Kerst. Wij geven dit aan in onze blog en bij evenementen.

2. Hoe kunnen wij de winkel het makkelijkst bereiken?

Auto: In Papendrecht centrum De Meent heb je 2 parkeergarages die op 5min afstand liggen van onze winkel. Parkeren is de eerste 2u gratis! Parkeren in de blauwe zones is max 1u. Wij zijn gevestigd aan de Oude Veer 34 (3353GS) in Papendrecht. De straat is een doodlopende straat met alleen laad&los mogelijkheid. Voor lang parkeren kunt u het parkeerterrein kiezen aan de Pontonniersweg of Eilandstraat. Buiten een straal van 200 meter van het centrum kunt u aan de straatkant parkeren.

OV: Papendrecht is eenvoudig te bereiken met trein, bus en waterbus. De waterbushalte Veerdam ligt op 5min afstand van de winkel. De fiets mag gratis mee op de waterbus. Verschillende busdiensten rijden vanuit Dordrecht CS of Rotterdam metro en liggen op gemiddeld 3 tot 10min lopen. 

3. Welke verzendkosten en leveringstijden hanteren jullie?

Binnen Nederland verzenden wij gratis vanaf €75, bestellingen onder de €75 hebben een standaardtarief van €6,99. Naar België verzenden wij gratis van €100, bestellingen onder de €100 hebben een standaardtarief van €9.00. 

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen bij uw bestelling en de gekozen producten zijn op voorraad, verzenden wij binnen 3 werkdagen. Meestal verzenden wij sneller maar dit is afhankelijk van drukte. Met het verzenden erbij moet u ongeveer rekening houden met max 5 werkdagen voor ontvangst. Wij verwerken bestellingen op volgorde van binnenkomst, dus op vriendelijke aansporingen als "graag zsm" of "graag volgende dag" geven wij geen voorrang.

4. Pre-orders en nieuwe artikelen

Wij hebben producten in pre-order wanneer er zekerheid is van leveren en aantal. Wij hebben dan bijvoorbeeld de facturen betaald, aankondiging is gedaan van verzenden van de distributeur of producent of wij krijgen een toewijzing (Warhammer). Bij binnenkomst gaan wij uw gehele bestelling verzenden. Mocht er onverwacht een push back date zijn dan informeren wij u direct en heeft u een keuze tot annuleren of wachten.

Wij zetten altijd een kleiner aantal in de pre-order dan dat we werkelijk binnen krijgen. Ook de klant in de winkel belonen wij namelijk met hun bezoek en daarvoor houden wij aantallen achter. Onverkochte aantallen in de winkel zetten wij alsnog in de webshop.

Wij proberen zo snel als mogelijk nieuwe producten in te voeren als in voorraad of in pre-order. Maar soms kiezen wij er bewust voor om producten specifiek voor de winkel te houden. Er staat dus altijd meer in onze winkel dan in onze webshop.

5. Producten op voorraad

Wij controleren op regelmatige basis de aantallen in onze webshop en fysieke winkel. Naar onze overtuiging kloppen de aantallen. En ondanks deze controles en camerabewaking kan het sporadisch gebeuren dat wij niet de gewenste aantallen hebben door een verkeerd gebruikte code bij de kassa, beschadigde producten, losse handjes of diepe zakken. Bij een bestelling waarvan het product op voorraad had moeten zijn, maar niet is, nemen dan direct contact met u op via het opgegeven telefoonnummer of mail. Wij hebben dan al evt levertijden en oplossingen overdacht en overleggen met u wat de beste oplossing kan zijn. 

6. Wat zijn jullie verzendtijden, hoe lang doet mijn bestelling erover?

Indien een product op voorraad is (en geen pre-order status heeft) dan verzenden we 100% binnen 2-3 werkdagen, maar meestal de eerstvolgende werkdag voor 16u. Dit heeft te maken met de ophaaltijden van de pakketten die we afspreken met DHL of PostNL. Wij doen een voormelding (u krijgt een voormelding daarvan), de pakketten worden meegegeven of opgehaald (u krijgt een voorlopige levertijd) en worden verwerkt in de distributiecentra van DHL, PostNL, UPS of DPD. Daarna krijgt u pas een definitieve bevestiging. Wij zijn afhankelijk van de ophaalplanning die niet altijd gegarandeerd of uitgevoerd kan worden door de vervoerder. Bestel altijd tijdig om teleurstellingen te voorkomen.

7. Kan ik een factuur ontvangen van mijn bestelling?

Onze bestelbevestiging bevat als retailer leverend aan consumenten alle wettelijke gegevens die nodig zijn voor uw persoonlijke boekhouding: het bestelnummer, onze bedrijfsgegevens, de specificatie van producten, het nettobedrag, het btw-bedrag en het totaalbedrag inclusief btw. Omdat wij als retailer leveren aan consumenten, volstaat deze bevestiging ook als factuur of aankoopbon voor de boekhouding en aangifte omzetbelasting. Wil je toch een factuur? Deze kun je direct bij je bestelling downloaden. Onderin het scherm na de betaalkeuze kun je een factuur laten maken. Op verzoek maken wij daarom geen aanvullende handmatige facturen aan, omdat alle vereiste informatie reeds vermeld is.

Wil je de factuur graag op naam van je bedrijf? Dat kan eenvoudig door bij het afrekenen je bedrijfsgegevens met daarachter het btw-nummer in te vullen — dan verschijnt dit automatisch op de bevestiging. 

8. Het is het laatste product op voorraad en dat wil ik laten wegleggen of reserveren tijdens winkelopening. Kan dit?

Wij reserveren geen producten of diensten via telefoon of whatsapp. Het snelste en makkelijkste is om je gewenste product te bestellen en voor ophalen te kiezen. Tijdens winkelopeningstijden halen wij dan je product direct uit het schap en leggen we weg in de bestelkast. Heb je meer dan 1 artikel? Geef ons dan svp de kans en tijd (1u) om je bestelling compleet te maken. 

Staat je vraag er niet bij? Heb je andere informatie nodig? Neem dan contact met ons op via whatsapp (0637301662) of via mail (info@eenkleinewereld.nl). Vaak zijn wij net met iets bezig waardoor we de telefoon niet altijd op kunnen nemen.

 

Login

Forgot your password?

Don't have an account yet?
Create account